سخنگوی شورا: هیئت حاکمه گلشن زهرا مراغه در حال تغییر است



ˈرضا عسکریˈ سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بلافاصله پس از این جلسه افزود: این مجموعه که هم اکنون خودگردان بوده و یا به یکی از سازمان های زیرمجموعه شهرداری تبدیل می شود و یا هیات مدیره آن تغییر می کند. نظر اعضای شورای ششم.

وی افزود: اگر اعضای شورا از نظر خصوصی سازی و مهارتی به اصل 44 قانون اساسی توجه ویژه داشته باشند، گلشن زهرا(س) به عنوان هیئت مدیره با ترکیب جدید اداره می شود و در غیر این صورت تبدیل به یک هیئت مدیره می شود. که هر دو موضوع منوط به تصمیم جلسه بعدی شورای شهر است.

وی بیان کرد: فردا چهارشنبه فردی از اداره دارایی شهرداری به عنوان حسابرس برای رسیدگی به حساب ها در گلشن زهرا(س) حضور می یابد تا این مجموعه به صورت شفاف به مدیریت ری واگذار شود.

به گزارش ایرنا، گلشن زهرا مراغه که محل دفن اموات این شهرستان محسوب می شود، طی سال های اخیر توسط هیئت مدیره خودگردان بوده است. فعالیت این آرامستان به وسعت 80 هکتار از سال 1351 آغاز شد.

شورای ششم مراغه طی سه ماه فعالیت خود اصلاح بسیاری از مسائل مجموعه مدیریت شهری از جمله ساماندهی اعتبارات در اختیار شهرداری، نیروهای شاغل در سایر سازمان ها و ارگان ها و توجه را در دستور کار قرار داده است. به مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهر.

دیدگاهتان را بنویسید