دمنوش مثلثی نیوشا با معجون رویایی

دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا چه نوع دمنوشی است؟

سایت نوشاتی یکی از منابع اصلی برای فروش دمنوش های نیوشا است که این سایت محصولات خود را در ایران و خارج از ایران ارائه می دهد و به فروش میرساند. نوشاتی، با فروش دمنوش های نیوشا توانسته است با ارائه مرغوب ترین دمنوش ها در سراسر ایران،  مشتریان و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. معجون های نیوشا تی

نقد و بررسی دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا

دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا حاوی پر سیاوسان، مرزنجوش، بابونه و عسل می باشد که به صورت ۱۲ عدد تی بگ مثلثی عرضه شده است. این دمنوش آرامش بخش اعصاب، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، تنظیم کننده فشار خون و رفع کننده اسپاسم ها ی عضلانی می باشد.

ویژگی های دمنوش مثلثی معجون رویایی

  • دمنوش مثلثی معحون رویایی نیوشا باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود.
  • رفع کننده اسپاسم ها ی عضلانی
  • تنظیم کننده فشار خون یکی دیگر از ویژگی های دمنوش معجون رویایی است.
  •  آرامش بخش اعصاب

برخی خواص گیاهان موجود در دمنوش معجون رویایی نیوشا:

پرسیاوشان / دمنوش معجون رویایی: این گیاه  از نظر طب سنتی ایران معتدل است. در این طب، از پرسیاوشان برای درمان سرفه، بهبود علائم سرماخوردگی، برونشیت مورد استفاده قرار میگرفته است. این گیاه، خلط سینه را نرم میکند و از بین میبرد، ادرارآور است و همچنین تب بر است. اسهال را باز بین برده ، طحال و کبد را تقویت می کند و در معالجه ی یرقان مفید بوده است. بابونه / دمنوش معجون رویایی : بابونه از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است و از تقویت کننده ها ی تلخ به حساب می آید. جالینوس حکیم آن را برای درمان تب و لرزهای نوبه ای به کار می برد. یکی از مهمترین خواص بابونه درمان زخم معده و ورم معده است. مرزنجوش / دمنوش معجون رویایی مطالعات نشان می دهند که ترپن و کارواکرول مرزنجوش از تجمع پلاکت ها ی خونی جلوگیری کرده و با کاهش سنتز هورمون آلدوسترون و کند کردن سیستم رنین- آنژیوتانسین- آلدسترون فشار خون را کاهش می دهد. مرزنجوش با کاهش فشار خون تا حد زیادی خطر ابتلا به بیماری فشار خون بالا و در نتیجه ریسک ابتلا به بیماری ها  و مشکلات قلبی را کاهش می دهد. دمنوش رویایی نیوشا شگفت انگیز جمع‌بندی: نوشاتی توانسته است با ارائه وغن خارمریم و دیگر دمنوش های مطرح و پرخاصیت جایگاه خود را در بین سایت هایی که دمنوش های نیوشا را به فروش می رسانند، در رده ای خوب ثبت کند تا بتواند نظرات کاربران را جلب کند و نقشی پررنگ در سلامت افراد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید