پخش فصل جدید رادیو صبا با شروع فصل زمستان – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، با آغاز فصل زمستان پخش فصل جدید برنامه های شبکه صبا آغاز می شود.

حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره تغییرات برنامه پخش زمستانی این شبکه گفت: پس از ایام محرم و صفر، رادیو صبا تغییرات و تغییراتی را با مخاطبان پشت سر گذاشت و بازخوردها و نظرات مخاطبان را درباره اخبار دریافت کرد. . برنامه ها نیاز به بازده زمانی بیشتری دارند، بنابراین برنامه پخش زمستانی شبکه تغییرات کمتری خواهد داشت.

افتخاری افزود: به هر حال با توجه به نتایج رتبه بندی های فصلی، برنامه هایی که امتیاز کمتری دریافت کرده اند از جدول پخش حذف شده اند و زمان پخش برخی از برنامه ها با توجه به نظر و انتظار مخاطبان تغییر کرده است. وی به برنامه های ویژه جام جهانی مانند «ما آن را خواهیم داشت»، «جهان در جام» و «ده بیست و دو» اشاره کرد که پس از پایان مسابقات جام جهانی از برنامه پخش این شبکه حذف شدند.

وی افزود: مخاطبان به برنامه خاطره انگیز «خط خاطره» که تلفیقی از ویژه برنامه های دهه شصت و هفتاد «صبح جمعه با مامه» است ابراز علاقه کردند، به همین دلیل مقرر شد این برنامه در زمانی بهتر از تلویزیون پخش شود. . . قاب، «خط خاطره». هر روز ساعت 15:00 تقدیم عموم می شود.

افتخاری در ادامه گفت: با توجه به اینکه برنامه های جام جهانی مورد استقبال مردم قرار گرفت تصمیم گرفتیم برنامه ورزشی ویژه ای را برای مخاطبان رادیو صبا در نظر بگیریم. برای علاقه مندان به بازی های شهروردی، برنامه جدید شش در چهار با محوریت آهنگ فوتبال قرمز و آبی تهیه شده است که پنجشنبه و جمعه به تهیه کنندگی رضا عزت و اجرای امیر بیشه و علی زمانی پخش می شود.

مدیر رادیو صبا تصریح کرد: برنامه های «صبامک» و «همپای صبا» در پخش ویژه برنامه های جام جهانی در حال بازنگری بود که با شروع فصل زمستان رویکرد جدیدی را برای مخاطبان به ارمغان می آورد. محمد یوزی تهیه کننده «صبامک» و خالق شخصیت های شناخته شده «استاد و عبدلی» در فصل جدید این برنامه با حضور جواد عصافی و امیر پارسی این شخصیت ها را به رادیو صبا می آورد.

افتخاری بیان کرد: رادیو صبا برنامه های جدیدی برای فصل زمستان دارد که در جدول پخش این شبکه دیده نمی شود چرا که اولین پخش آنها در سایت رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir است. این برنامه های جدید با نام های طنز آوران و ناخون جدی میگم پس از قرار گرفتن در سایت رادیو صبا در قالب پادکست پخش می شود. «طنز آوران» برنامه بازخوانی متون طنز طنزپردازان معاصر و «نخون جدی میگم» پادکست های طنزی با موضوع شهروندی است که تقدیم مخاطبان می شود. همچنین سریال رویای بهاری یکی از برنامه های جدیدی است که از ابتدای زمستان با همکاری ایرانصدا روی آنتن شبکه صبا خواهد رفت. این سریال نیمه کمدی هر شب ساعت 10:30 روی آنتن می رود.

مدیر رادیو صبا در پایان گفت: برنامه زنده آخر هفته را برای عموم در نظر داریم که به زودی به پایان می رسانیم. این برنامه در روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور عموم پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید