مقایسه بازی کلش اف کلنز با بازی pubg

 

اگر از عاشقان PUBG هستید، این مقاله برای شما ارزش زیادی دارد. همچنین اگر به آن تکیه کنید در دراز مدت هزینه زیادی خواهد داشت. پس از آن مهم است که با ارتقای کمپ های ارتش خود، فضای بیشتری برای نیروهای خود به دست آورید. این یک جایگزین عالی است مخصوصاً اگر همیشه گزینه دیگری برای یک گیم پلی در اختیار شما قرار نمی گیرد یا گزینه کمی وجود دارد. گزینه «منابع ناشناخته» را از منوی تنظیمات فعال کنید. هنگام خرید از منوی Treasure، فروشگاه موارد اضافی را به شما ارائه می دهد.

AppValley بسیاری از برنامه ها و بازی های مود شده را ارائه می دهد. کلش آف کلنز به عنوان یک بازی اندرویدی چند نفره، یک تجربه گرافیکی شگفت انگیز با سرگرمی و ماجراجویی فراوان را ارائه می دهد. با این برنامه نقشه‌های کلش اف کلنز برای آیفون، بهترین استراتژی‌های حمله را از تاون هال 5 تا تاون هال 13 یاد خواهید گرفت. این استراتژی‌ها شامل جدیدترین ترکیب‌های ارتش (مانند GiWiPe، GoLaLoon، Penta LavaLoon) است که بازیکنان و کلن‌های برتر برای پر کردن گزارش جنگ خود با برد استفاده می کنند! شما می توانید هر کسی را در بازی دوستانه به چالش بکشید. اسپنسر: آن طور که من در مورد این فکر می کنم، و مدتی است که این کار را انجام می دهم، این تعطیلات در واقع تعطیلات بزرگ و رقابتی نیست. فقط یک لحظه بایست و به آن فکر کن. با در نظر گرفتن تله ها و واحدهایی که می توانید از آنها استفاده کنید، زمان زیادی برای فکر کردن به یک طرح حمله دارید. با این حال، رسیدن به مراحل بعدی بازی (ماهها) ممکن است زمان بسیار زیادی طول بکشد.

با این حال، هدف نهایی شما محافظت و ارتقاء پادشاهی خود به طور منظم است. با پیشرفت در بازی و ارتقای ساختمان‌های خود، توانایی دسترسی به نیروهای مختلف را خواهید داشت. دو تن از منابع گفتند که Tencent همچنین به دنبال خرید سهام از سهامداران عمومی Ubisoft خواهد بود تا مالکیت خود را افزایش دهد و به بزرگترین سهامدار تبدیل شود. بزرگترین شرکت بازی و شبکه اجتماعی چین، Tencent Holdings و شرکای آن، اکثریت سهام سازنده فنلاندی بازی Clash of Clans را خریداری می کنند.

مزایای مثبت و منفی بازی کلش اف کلنز

اگر از اینکه دوستانتان مدام در نبردهای کلش اف کلنز شما را شکست می دهند خسته شده اید، وقت آن است که بازی خود را ارتقا دهید. بنابراین منطقی است که بازخورد دوستان در رسانه های اجتماعی – چه مثبت و چه منفی – شما را تا زمانی که کنجکاوی خود را ارضا نکنید، به خود جلب کند. برنامه‌های ارتباطی و رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه‌ی مصرف‌کنندگان هستند و ۷ برنامه از ۱۰ برنامه برتر را بر اساس دانلود در این دهه تشکیل می‌دهند. میلیون دانلود در فروشگاه Google Play. Clash of Clans و Candy Crush Saga به‌عنوان تنها 2 برنامه‌ای که هم در برترین برنامه‌ها از نظر دانلود و هم در لیست هزینه‌های مصرف‌کننده ظاهر می‌شوند، متمایز هستند.

حقایق اساسی کلش اف کلنز

سوپرسل آپدیت Clashmas ‘Clash Of Clans’ را با ویژگی های هیجان انگیز فراوان ارائه می کند! Canon Immigrant: در اصل شخصیتی در بازی Spin-Off Clash Royale بود. در آپدیت اواخر می 2016 به کلش اف کلنز معرفی شد. به‌روزرسانی بعدی چندین ویژگی جدید را معرفی می‌کند، یکی دیگر از نیروهای Dark Elixir را در تاون هال 10 باز می‌کند و موارد دیگر. با وجود ارتقاءهای جدید دفاع و ساختمان و بتل بیلدر جدید در تاون هال 14 نمی دانم که آیا سوپرسل نیروهای تهاجمی جدیدی را برای جبران همه ارتقاءهای دفاعی معرفی می کند. همه چیز ممکن است خیلی سریع اتفاق بیفتد، به همین دلیل است که همیشه آماده برای نبرد باشید. این بلیط است، و به همین دلیل است که نکات Clash of Clans مفید هستند! ابزار های مهم بازی کلش اف کلنز در سال جدید

همه چیز از اینجا شروع می شود: این برنامه کلاسیک و بسیار محبوب Clash of Clans است. اگر با ایجاد یک طرح پایه قوی در کلش آف کلنز مشکل دارید، این برنامه برای شما مناسب است. برنامه را دانلود کنید و از Map Layout برای کلش آف کلنز لذت ببرید. بازیکنان شکار جام در صورت داشتن ارز لازم برای انجام این کار، باید این طرح را اتخاذ کنند. ستاد فرماندهی مهمترین ساختمان در پایگاه است و از بین بردن آن در نبرد ارز و یک ستاره به همراه خواهد داشت (دو مورد دیگر را می توان با تخریب 50% و 100% کل ساختمان های پایگاه به استثنای دیوارها به دست آورد).

 

دیدگاهتان را بنویسید