مستند «کرونا برای زندگی» به شبکه اگوف – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان رسید



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه عقوب سیما، «کرونا برای زندگی» نام مجموعه مستند جدیدی است که در شبکه عقوف تولید شده و نگاهی نو به پاندمی کرونا مکان را برای بینندگان قابل مشاهده می کند.

این مجموعه مستند 13 قسمتی تولید شده توسط امیر حسین خلیل زاده به کارگردانی محمدرضا عاشق ال لباس بلند و گشاد توسط شبکه فهگ سیما تولید می شود.

ویروس کرونا مادام العمر» با نگاهی سازنده به موضوع درگیری کشور در این بیماری ویروس کرونا می پردازد و تلاش می کند ظرفیت هایی را که تجلی این بیماری در ابعاد مختلف ایجاد کرده است نشان دهد مخاطب اسلو موشن اساساً این مستند به دنبال معرفی بیشتر افرادی است که تهدید کرونا را به فرصتی سازنده برای کشور تبدیل کرده اند.

امیر حسین خلیل زاده تهیه کننده این مجموعه مستند درباره ایده ساخت این سریال گفت: ایده جایی که شکل او فهمید که پشت هر مشکلی راه حلی نهفته است. کرونا موضوعی بود که همه دنیا با آن دست و پنجه نرم می کردند و در کشور ما آسیب های زیادی به بار آورد و تعدادی از افراد در کار، زندگی، تحصیل و … با چالش هایی مواجه شده اند.

وی افزود: افرادی هم بودند که خلاق بودند و فرصت ایجاد کردند ویروس کرونا زندگی برای این افراد است. بعضی ها این روزها ویروس کرونا کارگاه تولید ماسک و امروزه به کارخانه دستمال کاغذی تبدیل شده است. این موضوع در همه زمینه ها موثر بود که فقط یک نمونه است.

تهیه کننده این مستند تاکید کرد: در این مجموعه مستند به دنبال دیدن نیمه پر لیوان و اشیاء مرجع بگذریم که عامل آن کرونا بوده است و اگر کرونا نبود این شرایط سودمند برای صاحبان آن و برای کشور هرگز اتفاق نمی افتاد.

علاقه مندان می توانند این مجموعه مستند را سه شنبه هر هفته ساعت 20:00 و تکرار آن روز بعد ساعت 12:30 از شبکه Oghov Tv.

دیدگاهتان را بنویسید